woensdag 4 juni 2008

Ding 16: Ontdek wat you tube video te bieden heeft

You tube is al jaren een topper bij ons in huis. Favorieten zijn de onderdelen humor en music. Over de humor variant heb ik al eens iets geschreven in één van mijn eerste blogs. Dit varieert van allerlei sketches van Monty Python tot delen van uitzendingen van de Lama's. Gisteravond nog hoorde ik zware lachsalvo's van boven komen die me naar boven lokten met de vraag wat er eigenlijk te lachten viel. Ja, je weet het niet; het kan ook om een zeer geanimeerde conversatie via MSN zijn. Maar dat was het niet. Het ging om filmpjes van de Lama's. Je vindt hele reeksen als je gewoon simpel op lama's zoekt.


Muziek is die andere topper. Favoriet zijn natuurlijk de life optredens van bands die op dat moment bij de jongens in de belangstelling staan, maar de videoclips worden ook uitgebreid bekeken. Als voorbeeld hierbij de videoclip van The Islander van Nigthwish, muziek die door de hele familie gewaardeerd wordt en daarom nogal eens in de auto beluisterd wordt.

1 opmerking:

Diane zei

hoi Meg,

heb de nieuwste reclame van centraal beheer al gezien, ook op youtube.
Een controversiële tv-commercial van Centraal Beheer over Adam en Eva in het paradijs, die nooit op televisie is uitgezonden, is via AM-zusterblad Adformatie uitgelekt. In het filmpje ontpopt Adam zich als een homo.
en nu dus ook op Youtube en zover ik kan zien de meest bekeken filmpje van Centraal Beheer op Youtube