maandag 9 juni 2008

Ding 20: Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk

Dit is een ding voor de muziekliefhebber. Zeker, ik houd van muziek en ik heb ook mijn voorkeuren. Maar ik ben geen heavy user zal ik maar zeggen. Ik zit gewoon thuis in de stilte en daar kan ik heel goed tegen. Mijn mannen daarentegen hebben altijd muziek en vooral Thijs moet dit ding volgens mij aanspreken. Ik ga hem tippen.
Ik heb een account gemaakt en ik wil graag muziek aan mijn lijstje toevoegen, maar heb geen idee hoe dit moet. Wat ik wel leuk vind is de muziek similar aan mijn keuze. Dan blijkt ineens dat ik van die bands er ook al heel veel ken!
En soms vind je bijna niets, zoals bij Alanise Morisette En hoe kwamen wij hier ook al weer aan? O ja, in Amerkia gekocht! Zo gaat soms...

2 opmerkingen:

Diane zei

hoi Meg

muziek toevoegen aan je playlist doe je door een track aan te wijzen, er verschijnt dan achter de songtitel een klein rechthoekje met een plusje. ( Add this track to your playlist) heb je 15 of meer songs toegevoegd kun je je playlist embedden in je blog

Erwin zei

Misschien vond je niet zoveel omdat alanis morissette anders gespeld wordt? ;-)