woensdag 28 mei 2008

Ding 15: Podcast radio waar en wanneer jij wilt

Dit ding vergde weer iets meer zoekwerk. Het is niet moeilijk, maar ik wil er echt iets mee doen. Dat betekent dat ik op zoek moest naar minmaal één podcast die ik de moeite waard vind. Ik heb vanalles gevonden en heb uiteindelijk twee feeds toegevoegd: de podcast van onze Belgische buren Iedereen Leest (ja, waar kennen we die van en ik weet wie er eerder was) en bieslog. Deze laatste is van de Wim de Bie waarin hij de waan en actualiteit van de dag belicht. Omdat ik zo'n mooi zwart dingetje heb en deze ook nog eens zeer regelmatig gebruik (vooral in de trein) heb ik de laatste drie verhaaltjes van de Bie op de Zen gezet. Morgen ga ik ze luiteren in de trein! Wordt vervolgd.

1 opmerking:

Astrid zei

Heb je net een leuke podcast ontdekt en ook nog zo'n mooi zwart dingetje, stopt die rare Bie d'r mee. Heb jij weer...